Translate

Τετάρτη 29 Μαΐου 2024

Απολογισμός της φετινής Εθελοντικής Εργασίας στα Μονοπάτια του Κάβο Πάπα

. .
Ομαδική πόζα των εθελοντών πριν τη δουλειά στα μονοπάτια κοντά στον Φάρο του Κάβο Πάπα

Γεια σας, φίλοι
Όπως ανακοινώσαμε στο προηγούμενο ποστ, εφέτος, την Εβδομάδα του Πάσχα συνεχίσαμε τη δουλειά στο «Μονοπάτι του Αθέρα», και επιτέλους ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ!!!

😊😊😊

Αντί όμως να τα πούμε εμείς, διαβάστε παρακάτω την χαρούμενη ανακοίνωση του Συλλόγου «Friends of Ikaria» για το ευτυχές γεγονός.
Η ανακοίνωση είναι δίγλωσση και κάνει απολογισμό ολόκληρης της δουλειάς μας από το ξεκίνημα το 2018 ως τον τερματισμό τον φετινό Μάιο με στοιχεία και αριθμούς:

Ορειβατικός Πεζοπορικός Σύλλογος Ικαρίας Angelos Ka Xenia Regina friendsofikaria.com (Ελληνική έκδοση από κάτω) ...

Δημοσιεύτηκε από Friends of Ikaria στις Τρίτη 14 Μαΐου 2024

Όσον αφορά τώρα τη δουλειά που κάναμε στα μονοπάτια του Κάβο Πάπα, χάρη στην καλή οργάνωσή μας αλλά και την καλή θέληση και προθυμία των εθελοντών, όλα εξελίχθηκαν σύμφωνα με το πρόγραμμα.
Συγκεκριμένα:
🔶 Την 1η μέρα δουλέψαμε στο μονοπάτι από το Καρκινάγρι έως την Μαύρη.

Ορειβατικός Πεζοπορικός Σύλλογος Ικαρίας Eri Tz Angelos Ka Assimakis Katsiaris friendsofikaria.com (Ελληνική έκδοση από...

Δημοσιεύτηκε από Friends of Ikaria στις Δευτέρα 6 Μαΐου 2024

🔶 Τη 2η μέρα δουλέψαμε στο μονοπάτι από Τραπάλου προς Άγιο Ισίδωρο.

Ορειβατικός Πεζοπορικός Σύλλογος Ικαρίας Angelos Ka Frans Art Base Eri Tz friendsofikaria.com «Διακοπές Εθελοντών...

Δημοσιεύτηκε από Friends of Ikaria στις Τρίτη 7 Μαΐου 2024

🔶 Την 3η μέρα ξεκινήσαμε από το βουνό, δουλεύοντας στα μονοπάτια α) Άγιος Ισίδωρος - Τραπάλου και β) Άγιος Ισίδωρος - Καρκινάγρι.

Ορειβατικός Πεζοπορικός Σύλλογος Ικαρίας Angelos Ka Panagiota Vletsa Eri Tz friendsofikaria.com (Ελληνική έκδοση κάτω...

Δημοσιεύτηκε από Friends of Ikaria στις Παρασκευή 10 Μαΐου 2024

🔶 Την 4η μέρα δουλέψαμε σε δύο διαδρομές: α) το κύριο μονοπάτι από τον κεντρικό δρόμο για τον Φάρο του Κάβο Πάπα, και β) τη διακλάδωση του προηγούμενου με το μονοπάτι για Καρκινάγρι (παλιό Μονοπάτι των Φαροφυλάκων).

Ορειβατικός Πεζοπορικός Σύλλογος ΙκαρίαςAngelos KaXenia Regina friendsofikaria.com (Ελληνική έκδοση από κάτω) "Volunteer...

Δημοσιεύτηκε από Friends of Ikaria στις Κυριακή 12 Μαΐου 2024

🔶 Καθώς είχαμε μαζί μας πολλούς πρόθυμους εθελοντές και η δουλειά είχε πάει πολύ καλά, το βράδυ της 4ης μέρας κάναμε μια μικρή γαστρονομική γιορτή στην αυλή σπιτιού φίλων στην Προεσπέρα όπου οι εθελοντές μαγείρεψαν διάφορα πιάτα από τις ιδιαίτερες πατρίδες τους. Όπως ήταν φυσικό, η βραδιά εξελίχθηκε σε χορευτικό πάρτι που κράτησε μέχρι αργά, και έτσι, αφού ουσιαστικά η δουλειά στα μονοπάτια είχε τελειώσει, η 5η ημέρα ήταν ελεύθερη για μπάνιο και εξερευνήσεις.

Ορειβατικός Πεζοπορικός Σύλλογος friendsofikaria.com (Ελληνική έκδοση από κάτω) "Volunteer Hiking Holidays 2024" - and...

Δείτε  παρακάτω έναν συνοπτικό ψηφιακό χάρτη αυτών των μονοπατιών που αθροιστικά έχουν μήκος 14,5 χλμ. Φυσικά, δουλέψαμε μόνο στα πιο δύσκολα σημεία σε μήκος περίπου 9 χλμ. περίπου. Όμως η ομάδα ήταν τόσο δυνατή που, αν είχαμε στη διάθεσή μας ακόμα μερικές μέρες, θα είχαμε κάνει τέλεια δουλειά σε όλο το μήκος αυτών των διαδρομών!

Τα σημαντικότερα μονοπάτια
στον Κάβο Πάπα

Εκτός από τους «Friends of Ikaria» που μας στήριξαν σε αυτό το έργο, ευχαριστούμε προσωπικά τον Ασιμάκη, τη Λίτσα, την Κατερίνα, τον Λευτέρη, τη Μάργα, τον Πέτερ, τον Πάμπλο, τη Μικαέλα, τη Λένα, τον Άγγελο, την Αν-Μαρί, τον Γιώργο, τον Ντικ, τη Μπίρκιτ, την Ξένια, την Παναγιώτα, την Έρη, τον Φράνς, τη Μαρία, τον Παναγιώτη και τις μικρές φίλες μας Υπατία και Καλλιόπη.
Επίσης μας χαροποιούν ιδιαίτερα τα προσωπικά κολακευτικά ποστ φίλων που συμμετείχαν στο έργο, όπως π.χ. του φίλου Πάμπλο από την Ισπανία:

IKARIA III Empezaba nuestro voluntariado, desayuno en la taberna. Éramos un variado conjunto donde no faltaba algún...

Δημοσιεύτηκε από Pavlo Komsi Komsa στις Δευτέρα 20 Μαΐου 2024

Αλλά πιο πολύ όμως μας ευχαριστούν, τόσο εμάς όσο και όσους εργάστηκαν μαζί μας, αναρτήσεις σε ιστολόγια φίλων όπως αυτή!

😘😘😘

Δεν δημοσιεύσαμε ακόμα ανασκόπηση για τη δουλειά στα μονοπάτια του Κάβο Πάπα, παρόλα αυτά μια καλή "αρχειοφύλακας" πρόλαβε και τα έβαλε όλα σε κουτάκια... ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ! 🥰

Δημοσιεύτηκε από Ορειβατικός Πεζοπορικός Σύλλογος Ικαρίας στις Παρασκευή 17 Μαΐου 2024

Μην ρωτάτε τι θα κάνουμε του χρόνου. Προς το παρόν αρκεί ότι το Μονοπάτι του Αθέρα είναι ολοκληρωμένο σε γενικές γραμμές, αν και πάντα υπάρχουν και θα υπάρχουν ελλείψεις στους καθαρισμούς και ιδίως στην σήμανση.
Ίσως να το ξαναπιάσουμε από την αρχή, πηγαίνοντας αυτήν τη φορά ανάποδα, δηλαδή από τον Κάβο Πάπα προς το Δράκανο. Τι λέτε;
😊😊😊

Τελειώνοντας, δείτε μερικές ενδεικτικές φωτογραφίες που μας πρόσφεραν φίλοι από τη φετινή δουλειά. Σύντομα θα τις συγκολλήσουμε σε ένα βιντεάκι για να προστεθεί και αυτό στη συλλογή μας.

Λεύκωμα: Εθελοντική εργασία στα μονοπάτια του Κάβο Πάπα της Ικαρίας: 6-10 Μαΐου 2024
Ευχαριστούμε θερμά όσους συμμετείχαν!!!

😊😊😊

Όπως πάντα, σχόλια και ερωτήσεις εδώ ή
στο μέηλ του Συλλόγου καθώς και στο γκρουπ
"Ορειβάτες Πεζοπόροι Ικαρίας" στο facebook.

Τετάρτη, 29 Μαΐου, 2024

Esti Val είπε...

Μπράβο σε όλους!
Επίσης είμαι υπέρ της ιδέας να το πάρουμε πάλι από την αρχή αλλά ανάποδα. Είναι πιο ζεν! 😁😁😁

Elina είπε...

Ακούστε λοιπόν. Μια φορά, με καλή παρέα, πήγαμε με αυτοκίνητο στο Καρκινάγρι. Και επειδή το αυτοκίνητο που ήταν σαράβαλο και όπως ήταν φορτωμένο με όλους εμάς, δεν μπορούσε να φτάσει στο Τραπάλο που θέλαμε να πάμε, αφού φάγαμε στο Καρκινάγρι, το κόψαμε για Τραπάλο με τα πόδια. Ήταν ηλιοβασίλεμα και ήταν πολύ ωραία. Στο Τραπάλου βρήκαμε το ταβερνάκι ανοιχτό και πήραμε φαγητό και για την άλλη μέρα, κι έτσι αφού κοιμηθήκαμε εκεί σε μια γωνία, πολύ πρωί, αφού κάναμε ένα υπέροχο μπάνιο στη θάλασσα, πήραμε τον ανήφορο για τον Άγιο Ισίδωρο. Τότε δεν είχε καλή σήμανση, αλλά μια φίλη ήξερε τον δρόμο ιδίως μέσα από τα χάλαβρα από την πλημμύρα που είναι στο πρώτο δύσκολο μέρος της διαδρομής. Το τοπίο όπως αλλάζει "Κάτω από τα Μετέωρα της Ικαρίας" είναι απίστευτη εμπειρία!
Τέλος πάντων, φτάσαμε στον Άγιο Ισίδωρο και ξεκουραστήκαμε και φάγαμε και πήραμε και έναν υπνάκο, και μετά, το απόγευμα, πήραμε το παλιό μονοπάτι για το Καρκινάγρι, όπου από τα Μετέωρα βρεθήκαμε πάλι στο Αιγαίο. Κολυμπήσαμε, φάγαμε, και την άλλη μέρα μπήκαμε στο Μονοπάτι των Φαροφυλάκων για τον Κάβο Πάπα, ευτυχώς πάλι αξημέρωτα, γιατί θα είχαμε ψηθεί από τη ζέστη. Τα υπόλοιπα είναι γνωστά και τα έχετε κάνει κι εσείς πολλές φορές.
Απλά, γελάγαμε όταν, μετά τον Πάπα, ανεβήκαμε στον δρόμο για να γυρίσουμε με τα πόδια στο Καρκινάγρι. Κάποιος είπε "σε τέτοια ωραία κατηφόρα έπρεπε να είχαμε skateboards! 😁😊

Angelos είπε...

Ελίνα το αναλυτικό σχόλιό σου το αντέγραψα στο Ορειβάτες Πεζοπόροι στο φέησμπουκ! ❤

Ορειβατικός Πεζοπορικός Σύλλογος Ικαρίας είπε...

Ευχαριστούμε πολύ Ελίνα!!! Τέτοια σχόλια θέλουμε!!! Με ουσία και εμπειρίες!

Elina είπε...

Δεν είναι τίποτα, παιδιά. Τέτοια δουλειά στα μονοπάτια και σε τόσο δύσκολο πεδίο δεν ξανάγινε! Άμα ξέρεις ότι δεν θα χαθείς, κάνεις ό,τι γουστάρεις. Νιώθεις την ελευθερία του νησιού. 😃✨😍😁😊

Elina 😊😊😊

Nana είπε...

Ελπίζω να σας αρέσει το animation που σας έφτιαξα ��

Ορειβατικός Πεζοπορικός Σύλλογος Ικαρίας είπε...

Μας αρέσει και μας παρααρέσει! Μπράβο και ευχαριστούμε, Νανά! Δούλεψε αν θέλεις και το βίντεο, παρακαλούμε. 👀